90 Hk 1995 – > 130 Hk 1995 – > 155 Hk commersial 1978 – > 235 Hk 1978 – 85
100 Hk commersial 1984 – > 140 Hk 1985 – > 175 Hk 1984 – 85 250 Hk 2001 – >
115 Hk 1995 – > 150 Hk 1978 – > 200 Hk 1976 – > 275 Hk 1986 – >
120 Hk 1985 – > 150 Hk commersial 1993 – > 225 Hk 1986 – > 300 Hk 1986 – 95
Rubex och Vortex kräver löst nav.
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2016/04/SOLOE-PKT.jpg)
Endastfastnavspropeller. Johnson/Evinrude BPR 90-300hk
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2016/04/RBX_PACKAGE-263x341.jpg)
Passar: Evinrude, Johnson, BRP. 90-140 hk och 150-300 hk, 15 splines. Ã
r: 1991-upp. Propellergrupp: E.
Passar: OMC/Cobra drev. Modell 800 / Cobra / King Cobra,15 splines. Ã
r: 1991-1994. Propellergrupp: E
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2016/04/RBX_PACKAGE-263x341.jpg)
Passar: Evinrude, Johnson, BRP. 90-140 hk och 150-300 hk, 15 splines. Ã
r: 1976-1990. Propellergrupp: E.
Passar: OMC/Cobra drev. Modell 800 / Cobra / King Cobra, 15 splines. Ã
r: 1978-1990. Propellergrupp: E.
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_S3-263x341.jpg)
Kräver ett Rubexnav. Se under Dokument
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_S3-263x341.jpg)
Kräver ett Rubexnav. Se under Dokument
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_S3-263x341.jpg)
Kräver ett Rubexnav. Se under Dokument
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_S3-263x341.jpg)
Kräver ett Rubexnav. Se under Dokument
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_S3-263x341.jpg)
Kräver ett Rubexnav. Se under Dokument
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_S3-263x341.jpg)
Kräver ett Rubexnav. Se under Dokument
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2016/04/RUBEX3-Alu-263x341.jpg)
Diameter: 15″ Pitch: 15 Blad: 3 Material: alu Rotation: R. Kräver löst Rubexnav
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_L3-263x341.jpg)
Diameter: 15,75″ Pitch: 17 Blad: 3 Material: ss Rotation: R. Kräver löst Rubexnav
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_L3-263x341.jpg)
Diameter: 15,75″ Pitch: 15 Blad: 3 Material: ss Rotation: R. Kräver löst Rubexnav
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_L3-263x341.jpg)
Diameter: 15,5″ Pitch: 21 Blad: 3 Material: ss Rotation: R. Kräver löst Rubexnav
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_L3-263x341.jpg)
Diameter: 15,5″ Pitch: 19 Blad: 3 Material: ss Rotation: R. Kräver löst Rubexnav
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2015/06/RUBEX_L3-263x341.jpg)
Diameter: 15,25″ Pitch: 23 Blad: 3 Material: ss Rotation: R. Kräver löst Rubexnav
![](http://www.propellerservice.nu/wp-content/uploads/2016/04/RUBEX_HR4-263x341.jpg)
Diameter: 14″ Pitch: 23 Blad: 4 Material: ss Rotation: R. Kräver löst Rubexnav